Het is alweer 35 jaar geleden dat, na een verzoek van Pastoor Beemster om een tussenkoor op te richten, het koor Entre-Deux is opgericht.
Een koor dat bestaat uit enthousiaste leden, nu onder muzikale leiding van dirigente Tiny Ursem en Valentin Ocheda, die als gitarist het koor begeleidt.
In de loop der jaren heeft het koor de nodige stormen overleeft, zoals het overlijden van dirigent Ben Tames, en niet te vergeten de coronaperiode, maar het koor bleef fier overeind.
Entre-Deux hoopt nog, met veel zangplezier, de komende jaren de vieringen in deze Kerk te mogen verzorgen.

Op zaterdag 12 oktober viert het koor hun 35-jarig jubileum en beginnen de avond met een feestelijke eucharistieviering om 19.00 uur in de Sint Victorkerk, voorganger Bert Glorie.

Wij nodigen u van harte uit om hierbij aanwezig te zijn.