Beste,

Wij nodigen u uit voor de bijeenkomsten Verlies en Rouw. De bijeenkomsten vinden plaats op de maandagen 30 sept., 14 okt., 28 okt. en 11 nov. van 10.00 tot 12.00 uur.
De bijeenkomsten zullen gehouden worden in het parochiecentrum van de St. Bonifatiuskerk in Spanbroek, Spanbroekerweg 186, 1715 GV Spanbroek. Een kwartier van tevoren zal de deur open zijn.
Voor koffie, thee en wat lekkers wordt gezorgd.

Tijdens deze bijeenkomsten is er ruimte om te vertellen over jouw eigen verlies, jouw rouwproces en gaan we kijken naar hoe je je leven weer invulling hebt gegeven.
Of je erover wilt vertellen is geheel vrijblijvend, er hoeft niets… luisteren en samen zijn kunnen al erg veel saamhorigheid brengen.
Graag vragen we je om voor de eerste bijeenkomst iets mee te brengen, wat voor jou symbool staat voor degene die jij bent verloren… dit kan een voorwerp zijn / muziek / een woord / een foto / of iets heel anders.

Aan de bijeenkomsten zijn geen vastgestelde kosten verbonden. Bij de laatste bijeenkomst staat er een schaal, waarin u uw vrijwillige bijdrage voor de gemaakte kosten in een gesloten enveloppe kunt deponeren.

We zien jullie graag en mochten er nog vragen zijn, kunt u altijd contact met één van ons opnemen.

Opgeven onder vermelding van naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres kan bij Jan Verbruggen, Meerkoet 6, 1715 HJ Spanbroek of jcj.verbruggen@quicknet.nl

Hartelijke groet,

Jan Verbruggen en Marlies Mol